سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت صفحات وب به مجموعه ای از فعالیت ها می گویند که انجام دادن آنها سبب افزایش یافتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می گردد و در نتیجه وب سایت شما در صفحه اول موتور جستجوگر دیده می شود و شما می توانید ترافیک بیش تری را به سمت سایت خود جذب نمایید. مجموعه ای از عوامل سبب افزایش یافتن رتبه وب سایت می شوند که تعدادی از آنها مشخص و برخی دیگر محرمانه می باشند.

سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت در دنیای امروز تخصص و علم مهندسی به حساب می آید و باید در این زمینه تجارب زیادی کسب کرد. بهینه سازی صفحات وب سایت به معنی کسب امتیاز بیشتر در نتایج جستجو ها و نمایش وب سایت شما در رتبه های بالاتر است. هرچه تعداد بازدیدکننده از سایت افزایش یابد، سایت تان کلیک خور بیشتری پیدا خواهد کرد. اهمیت سئو از آنجایی مشخص می گردد که تقریبا 60 درصد استفاده کنندگان از اینترنت قبل از خرید هر جنسی ابتدا جهت تکمیل اطلاعات قبل خرید از موتورهای جستجو و معرفی سایت های نتایج آن استفاده می کنند که در این میان 80 % آنها فقط نتایج صفحه اول را مشاهده می کنند.

شرکت طراحی وب سایت آدرا وب با استفاده از شیوه های نوین و کاربردی سئو و بهینه سازی و آشنایی کامل با قوانین گوگل، ترافیک و در نتیجه رتبه وب سایت شما را افزایش دهد و از این طریق امکان دسترسی و مشاهده وبسایت را برای بازدید کننده و کاربر هدف امکان پذیر سازد.

 

سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی و سئوی سایت یک مهارت است که با گذشت زمان و کسب تجربه به دست می اید و در دنیای پیشرفته ی امروز بسیار حائز اهمیت می باشد .انجام فرآیند بهینه سازی سایت زمانبر است و در حدود 2 الی 6 ماه به طول می انجامد، البته این مدت زمان با توجه به میزان رقابت و تعداد کلمه کلیدی مشتری و محتوای سایت تغییر خواهد کرد و در تمامی موارد ثابت و یکسان نخواهد بود.

اگر قصد سپردن کارهای سئوی سایت حرفه ای را به شرکتهای فعال و با تجربه در این زمینه دارید توجه کنید که چه شرکتی را و با چه ویژگی انتخاب می کنید زیرا کار سئو بسیار حساس و برای شما حیاتی می باشد. زیرا اگر شرکت مجری تجربه لازم را در این زمینه نداشته باشد با انجام کارهای سئو منفی و یا کلاه سیاه می تواند با گرفتن نمره منفی و یا پنالتی از گوگل از لیست صفحه اول نتایج و یا حتی کلا از لیست نتایج حذف گردد. در سئو می توان گفت علاوه بر داشتن دانش فنی تجربه مورد نیاز نیز یکی از مهمترین ویژگی های انتخاب می باشد.

شرکت آدرا وب با تجربه 12 ساله در زمینه طراحی سایت های متنوع و بهینه سازی سایت های مختلف و شناخت الگوریتم های مهم گوگل با آنالیز کلمات کلیدی و انجام کارهای سئو درون سایتی و رفع اشکالات آن و تهیه محتوای مناسب و فعالیت سئو بیرونی بهترین راه کار و سریع ترین زمان و پایدار بودن جایگاه را برای وب سایت های انجام خواهد داد.

ما برای بالا بردن رتبه وب سایت شما و افزایش ترافیک آن برنامه ای ویژه داریم.