طراحی سایت فروشگاهی در تهران چندین سال است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با رونق گرفتن فروشگاه‌های اینترنتی صاحبان کسب و کار به دنبال داشتن سایتی فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستند. این سایت‌ها باید به گونه‌ای باشند که کاربر به راحتی به آن اطمینان کند و کالای موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری کند در این صورت است که کاربر تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید خواهد داشت. سایت‌های فروشگاهی باید طوری عمل کنند که به عنوان یک نماینده فروش برای کسب و کار فرد به حساب بیایند از این رو توجه به برخی نکات در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. آدرا وب با چندین سال تجربه‌ای که در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران دارد می‌تواند شما را از داشتن سایتی مناسب با امکانات عالی و کاربردی مطمئن سازد.

پکیج طراحی سایت

سایت فروشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
سایت‌های فروشگاهی، سایت‌هایی هستند که در آن ادمین سایت اطلاعات را از فروشنده گرفته (در برخی از مواقع ادمین سایت و فروشنده یکی هستند) و این اطلاعات را در سایت آپلود می‌کنند، پس از آن کاربر با خواندن این اطلاعات و همچنین مشاهده عکس کالا، اقدام به خرید کالا می‌کند. البته سایت‌های فروشگاهی تنها به سایت‌های فروش کالا محدود نشده بلکه سایت‌هایی که فایل‌های دانلودی می‌فروشند و یا سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند نیز در زمره این گونه سایت‌ها قرار می‌گیرند. به طور کلی در اکثر آژانس های دیجیتال مارکتینگ از طراحی سایت وردپرسی ، نیاز تمامی صاحبان کسب و کارها را که نیاز به سایت دارند، بر طرف می کند.

در طراحی سایت‌های فروشگاهی باید استانداردهای UI/UX به خوبی رعایت شده باشد تا سایت مد نظر از نظر مردم سایتی مناسب تلقی شود. برخی امکانات و ویژگی‌ها در سایت‌های فروشگاهی می‌تواند تاثیر بسیاری در افزایش فروش داشته باشد که از این امکانات می‌توان به سیستم سبد خرید، قابلیت اتصال به درگاه بانکی، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، امکان مقایسه محصولات، روش‌های خرید و ارسال، دسته‌بندی محصولات، اطلاع از خرید انجام شده توسط ایمیل به مشتری، امکان ثبت نظر توسط کاربر، قابلیت فیلتر کردن محصولات بر اساس ویژگی‌هایی که دارند، مدیریت حساب‌های بانکی، داشتن حساب مجازی، قابلیت چاپ خودکار سفارش، لیست علاقه‌مندی مختص هر کاربر، مدیریت سفارش و پرداخت‌ها توسط کاربر، نمایش سفارش‌های ثبت شده توسط ادمین سایت، یکسان‌سازی با برنامه‌های حسابداری و انبارداری، مدیریت واحدهای پولی، امکان درج تخفیف برای هر محصول و امکان درج قیمت متفاوت برای مشتریان خاص اشاره کرد.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران
1- ارائه محصولات مرتبط و پیشنهادی در صفحه محصول
خوب است که برای هر محصول، قسمتی به عنوان معرفی محصولات پیشنهادی قرار داده شود. این مورد به تجربه کاربری کمک بسیاری خواهد کرد زیرا کاربری که وارد صفحه محصول شده ممکن است به دلایل نبودن ویژگی‌هایی که به دنبالش است از خرید آن صرف نظر کند اما اگر  محصولات مشابه را در همان صفحه ببیند، می‌تواند از بین آن‌ها محصولی که به دنبالش بوده را پیدا کرده و خریداری کند. از مزایای استفاده این روش کمتر شدن زحمت کاربر برای جستجو در سایت است. با توجه به موارد گفته شده وجود بخش کالاهای پیشنهادی باید از ضروریت‌های سایت‌های فروشگاهی باشد.

2- هر محصول باید با جزییات کامل معرفی شود.
اگر برای معرفی محصول تنها به آپلود عکس بسنده کرده و یا اطلاعات بسیار کمی از آن را در اختیار کاربر قرار دهیم، به احتمال قوی کاربر از خرید آن کالا صرف نظر می‌کند. از این رو مهم است که مشخصات به نحوی در سایت قرار گیرد که هم برای کاربر جالب بوده و هم او را خسته نکند. بهتر است در این مورد به مسائلی که موتور جستجو گوگل برایش مهم است بپردازید تا هم سایت را پربار کرده و هم سئوی آن را قوی کنید. مطالبی مانند دستورالعمل کار با محصول، نحوه تعمیر آن در صورت خرابی و … می‌تواند به عنوان مطالب جانبی ولی پرکاربرد در سایت قرار بگیرد. چنین مطالبی به بازاریابی محتوایی فروشگاه اینترنتی کمک بسیاری خواهد کرد.

3- طراحی سایت فروشگاهی به صورت ریسپانسیو
امروزه مردم بیشتر از این که از طریق کامپیوتر به وبگردی بپردازند، از تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند. ریسپانسیو بودن و یا واکنش‌گرا بودن برای هر سایتی با توجه به علاقه مردم به وبگردی با گوشی‌های هوشمند اهمیت بسیاری پیدا کرده است. سایت فروشگاهی نیز از این قائده مستثنی نبوده و باید در هر سیستمی به خوبی نمایش داده شود. آدرا وب با تجربه بسیار در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران سایت‌های فروشگاهی را کاملا بر اساس اصول ریسپانسیو طراحی می‌کند بنابراین از این نظر مشکلی برای کاربران به وجود نخواهد آمد. همچنین شما میتوانید نمونه طراحی سایت شرکتی که توسط تیم طراحی سایت یاراپلاس انجام شده است را در مقاله مخصوص این موضوع ملاحظه کنید.

4- مشاهده نظرات کاربران در صفحه محصول
یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر سایت فروشگاهی ایجاد بخشی برای نظر دادن کاربران در مورد محصولات است. سایتی که به نظر کاربران چه بد و چه خوب اهمیت داده و به هر طریقی آن‌ها را منتشر کند، از نظر کاربران مورد اعتماد است. همچنین با به‌روز نگه داشتن بخش نظرات سایت فروشگاهی از نظر رتبه در گوگل نیز قوی‌تر شده و جایگاه خوبی را به دست می‌آورید زیرا کاربران بسیار از این طریق از سایت شما دیدن کرده و بازدید سایت بالا خواهد رفت.

انواع طراحی سایت فروشگاهی در تهران
5- تنوع در نحوه ارسال
هر چه روش‌های بیشتر و متنوع‌تری برای ارسال کالا وجود داشه باشد، فروش شما افزایش خواهد یافت زیرا کاربر می‌تواند هر طور که می‌خواهد نحوه ارسال کالا را انتخاب کند. همچنین خوب است جدولی در رابطه با زمان‌بندی ارسال داشته باشید تا کاربر در زمان خرید بتواند زمان رسیدن کالا را حدس زده و بر طبق آن برنامه‌ریزی کند. استفاده از روش‌هایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند نیز می‌توانند تاثیر به‌سزایی در افزایش فروش شما داشته باشند.

6- تنوع در روش پرداخت
روش‌های پرداخت می‌تواند به صورت آنلاین، پرداخت درب منزل و یا حتی به صورت اقساط باشد. هر کدام از این موارد می‌تواند در محبوبیت بیشتر برند شما تاثیر داشته باشد زیرا در این صورت است که کاربر به راحتی می‌تواند به سایت شما اطمینان کند. در بین این موارد پرداخت درب منزل شاید مهم‌ترین موردی است که می‌تواند خیال کاربر را نسبت به خرید از سایت فروشگاهی شما راحت کند.

سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط یاراپلاس در زمینه روش‌های پرداخت کاملا مطابق با نظر فروشنده طراحی می‌شود تا فروشنده بتواند بهترین بازخورد را از سایت فروشگاهی خود بگیرد. بنابراین با اطمینان خاطر طراحی سایت فروشگاهی در تهران را می‌توانید به تیم ما بسپارید.

7- کوتاه بودن مراحل خرید
سایت‌هایی که مراحل ثبت خرید طولانی دارند برای کاربر خسته‌کننده هستند و ممکن است او را از خرید منصرف کند. حتی اگر برای بار اول قصد خرید از سایت را داشته باشند ممکن است در اواسط مسیر ثبت خرید کالا خسته شده و به سایت دیگری مراجعه کنند. برای پیش نیامدن چنین مسئله‌ای بهتر است تا جایی که ممکن است مراحل خرید کوتاه باشد تا تجربه کاربری خوبی برای مشتریان رقم زده شود.

طراحی سایت ارزان همیشه از دغدغه های اصلی افرادی بوده است که با سرمایه کم قصد دارند وارد دنیای وسیع اینترنت شوند. پیشنهادات ویژه ای در یاراپلاس انتظار حضورشان را می کشد.

طراحی وب سایت ارزان
نمایش تصاویر مختلف از محصولات
برای هر کدام از محصولات فروشگاهتان تصاویر متعددی برای مشاهده مشتریان قرار دهید تا مشتریان از محصول مورد نظر خود اطلاعات مناسبی کسب کنند. نبود عکس محصولات یا بی کیفیت بودن عکس ها، مشتریان را برای خرید مردد می کند و ممکن سبب منصرف شدن آنها از خرید شود.

سهولت در عملیات خرید
سعی کنید مراحل خرید از فروشگاه را تا جایی که امکان دارد کاهش دهید و مراحل مختلف خرید را کاربر پسند طراحی کنید تا رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد. مراحل طولانی و حوصله سر بر سبب آزردگی خاطر مشتریان و از دست رفتن آنها می شوند. برای حل این موضوع طراحی سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید.

نمایش محصولات مرتبط در صفحه محصول
در صفحه هر کدام از محصولات فروشگاه، محصولات مرتبط به محصول مورد نظر را در پایین محصول به مشتریان نمایش دهید تا در صورت نیاز از آنها نیز دیدن کند. این کار علاوه بر القای حس خوب به مشتریان، آمار فروش شمال را بالاتر می برد.

فعالیتهای برندیگ برای طراحی سایت در تهران
شبکه های اجتماعی
یکی از اصلیترین مکانهایی که میتوان به برندینگ شما کمک کرد شبکه های اجتماعی هستند. شما باید بدانید این شبکه ها قدرت بالایی در این برندینگ دارند. تیم یاراپلاس با توجه به اینکه در این زمینه تخصص بالایی دارد میتواند شما در این امر یاری برساند.

سئو چیست و کاربرد آن

اگر شما برای کسب و کار خود وب سایت در نظر گرفتهاید، باید با واژه سئو آشناییت داشته باشید. سئو سایت یکی از موارد مهم به شمار میآید که تمامی مدیران سایت باید برای بخش سئو اهمیت ویژهای قائل شوند. به طور کلی تمامی تغییراتی که روی محتوا انجام میشود تا رتبه سایت بهبود یابد، سئو مینامند. برای اینکه بازدید سایت شما افزایش پیدا کند باید بر روی محتوای سئو بیشتر وقت صرف کنید.

سئو در سایت فروشگاهی
نقش سئو در طراحی سایت فروشگاهی
همانطور که گفته شد سئو بخش اعظمی از سایت را در بر میگیرد و برای  اینکه وب سایت فروشگاه شما، فروش بالایی داشته باشد؛ ابتدا باید بخش سئو آن تکمیل شود تا بازدید سایت شما افزایش پیدا کند.

همچنین زمانی که اطلاعات محصولی را داخل سایت آپلود میکنید، باید اطلاعات شامل جزئیات کلی از محصول، قیمت محصول، نحوه استفاده و… باشد تا مشتریان به راحتی درباره محصول اطلاعات لازم را کسب کنند در نهایت محصول مورد نیازشان را انتخاب نمایند.

حال قابل به ذکر که چگونه اطلاعات جامع و مفید باشد تا مشتریان را سردرگم نکند؟؟

پاسخ به این سوال کاملا واضح و شفاف است، زمانی که محتوای شما سئو شده باشد، اطلاعات مفیدی را به مشتریان خود ارائه میدهید.

سئو در سایتهای فروشگاهی تاثیر مستقیم بر روی فروش محصول دارد؛ زیرا اگر طراحی سایت شما از ابتدا سئو شده باشد، کاربران بیشتری خواهید داشت در نهایت کاربران با مشاهده قسمت فروش بالا در سایت به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

بازاریابی اینترنتی
در هر کسب و کاری تبلیغات وجود دارد، یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی در قسمت تبلیغات، سئو می‌باشد.

طبق آمارهای گذشته حدود 80 درصد کاربران با سرچ موضوع مورد نیاز خود توسط موتورهای جستجو به وب سایت‌ها هدایت می‌شوند همچنین طبق آمارات داده شده در سرچ گوگل یا موتورهای جستجو دیگر توسط کاربران، روزانه بیش از 3 میلیارد عبارت جستجو می‌شود.

در نتیجه بهینه کردن سایت (سئو سایت) برای موتورهای جستجو امری مهم و ضروری محسوب می‌شود.

برای اینکه فروش محصولات در وب سایت افزایش پیدا کند، ابتدا باید برای مشتریان و کاربران ایجاد اعتماد کنید تا بازدید کنندگان دیگر با خیال راحت‌تری اقدام به خرید کنند. بازدید کنندگان زمانی که مشاهده کنند که سایت شما بازدید بالایی دارد و مشتریان زیادی در سایت شما مشغول به خرید هستند، اقدام به خرید خواهد کرد؛ این امر هم زمانی عملی خواهد شد که سئو سایت فروشگاهی شما تکمیل شده باشد و در قسمت بازاریابی اینترنتی ، از مطالب مفید استفاده کنید.

پیشنهاد می‌شود برای داشتن سایت سئو شده به افراد و شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند، مراجعه کنید تا سایت با ارائه خدمات‌شان و با ایجاد تغییرات در سایت شما بتوانند سایت شما را در صفحه اول گوگل جای دهند.

تولید محتوا در تهران
محتوا در سایتها اهمیت ویژه ای دارد و باید به ونه ای در سایت محتوا گذاری شود تا مخاطب جذب سایت شود.

تیم یاراپلاس با تولید محتواهایی که برای کسب و کار شما مفید است بازار هدف شما را نشانه میگیرد و به جذب مشتری برای شما میپردازد. تولید کننده های محتوای این شرکت از زبده ترین افراد در تهران هستند. شما با کمک گرفتن از این افراد به اهدافتان میرسید.

طراحی سایت شخصی
بازاریابی ایمیلی و طراحی سایت در تهران
با توجه به اینکه بازاریابی ایمیلی ممکن است اثرات مخربی برای کسب و کار شما داشته باشد. شما باید از افرادی کمک بگیرید که موجب رونق کار شما شوند. ما یک پایگاه داده بزرگ از ایمیلهای معتبر در اختیار داریم. شما میتوانید فقط با یک تماس تلفنی تمامی کار های دیجیتال مارکتینگ در تهران را به یاراپلاس بسپارید. ما در تیم حرفه ای و آشنا به تمام روش های تبلیغات اینترنتی همراه شما هستیم به ما اعتماد داشته باشید.

با گسترش جمعیت و شلوغی خیابان‌ها و ترافیک ایجاد شده توسط وسایل نقلیه، افراد زمان زیادی از ساعات اداری خود را مشغول رفت‌وآمد بوده و این موضوع دلیلی است تا بسیاری از کارهای روزانه خود را به سرانجام نرسانند و همیشه از زمان از دست رفته گلایه کنند.
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در تمامی کشور خیلی از این رفت‌وآمدهای بیهوده از بین رفته و افراد اکثر کارهای خود را توسط تلفن همراه یا لپ تاپ انجام می‌دهند و حال می‌تواند از زمان باقی مانده بهترین استفاده را ببرند. و همانطور که می‌دانیم پیشرفت تکنولوژی دلیلی است تا ما در زمان صرفه جویی کنیم و برای خود زمان بخریم.
حال خیلی از مردم جامعه هستند که  خرید پوشاک یا حتی خوراکی‌های مورد نیازشان از طریق خرید اینترنتی انجام می‌دهند

چرا خرید از طریق اینترنت افزایش یافته است؟
برای جواب به پرسش بالا دلایلی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را شرح میدهیم

1- مناسب بودن قیمت
شرکت‌هایی که به وسیله اینترنت محصولات خود را به فروش می‌رسانند به نوعی واسطه‌ها را از بین می‌برند وهمین کم شدن واسطه‌ها خود دلیلی برا کاهش قیمت محصول است.

2- تنوع بیشتر
مغازه‌های موجود در شهر به علت بالا بودن اجاره‌ها معمولا مغازه‌های کوچکی هستند و تعداد محدودی محصول در آن‌ها جای می‌گیرد و حال شما برای خرید مجبورید تک به تک این مغازه‌ها سر بزنید تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و در این بین به علت راه رفتن و ایستادن‌های طولانی و خستگی زیاد امکان دارد محصولی را از روی اجبار تهیه کنید. اما  فروشگاه‌های اینترنتی نیازی به مغازه ندارند و می‌توانند انواع مختلف از محصولات را برای شما در سایت خود به اشتراک بگذارند و شما با یک نگاه ساده می‌توانید محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

3- ارسال هدایا از طریق اینرنت
همه افراد جامعه در تلاش‌اند تا وجه تمایزی بین خود و دیگران ایجاد کنند و به نوعی خود را بر سر زبان‌ها بیندازند. از این رو دیگر لازم نیست برای تولد دوستان و آشنایان خود  از روش‌های سنتی استفاده کنید بلکه می‌توانید با ارسال هدیه باعث تعجب و خوشحالی شخص مورد نظرشوید.
همچنین از این روش می‌توانید برای کمک به افراد نیازمندی که به آن‌ها دسترسی ندارید استفاده کنید و کارخیرخواهانه خود را به وسیله اینترنت انجام دهید!

4- خرید حضوری هزینه‌بر است
با افزایش قیمت بنزین و قطعات خودرو، شما برای خرید حضوری علاوه بر هزینه‌های خرید باید مبلغی را صرف خودروی شخصی کنید و همچنین در صورت استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز باید مبلغی را برای جابه‌جایی  پرداخت کنید. از مزایای دیگر خرید اینترنتی می‌توان به همین مسئله اشاره کرد که شما غیر از خرید محصول هیچ هزینه اضافی ندارید و همچنین با استفاده از این نوع خرید می‌توانید زمان‌های اضافی داشته باشید و از آن‌ها برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

 

5- مقایسه قیمت‌ها بسیار آسان است
در هنگامی که میخواهید از روش خرید اینترنتی استفاده کنید این امکان وجود دارد تا از سایت‌های مختلف بازدید کنید و محصول مورد نظرتان را با قیمت پایین‌تر بخرید. به این نکته توجه کنید که مغاز‌های موجود در شهر چون می‌دانند که شما توقع تخفیف دارید معمولا محصولات خود را با قیمت بالاتر اعلام میکنند و خود این موضوع، دلیلی برای گران‌تر شدن خرید حضوری نسبت به خرید اینترنتی است


با حضور در دوره دیجیتال مارکتینگ می توانید با روش های تبلیغات اینترنتی آشنا شوید و به کسب درآمد بپردازید. طراحی سایت فروشگاهی در تهران  و طراحی سایت وردپرس را از ما بخواهید.

 

چگونه می توانیم در کمترین زمان ممکن یک تیم دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؟
اگر بخواهیم یک تیم  بازاریابی دیجیتال و یا همان دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم تا شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در کسب و کارمان باشیم باید بدانیم یک تیم دیجیتال مارکتینگ به چه عناصری نیاز دارد.

مدیر و استراتژیست آژانس دیجیتال مارکتینگ؛ مسلما هسته ی مرکزی هر تیم دیجیتال مارکتینگی، تئوریسین آن تیم است.
کارشناس سئو؛ اغراق نیست اگر بگوییم بخش زیادی از تفاوت بین تیم های دیجیتال مارکتینگ موفق و تیم هایی که چندان کارایی بالایی ندارند، مربوط به کارشناسان سئو آن تیم می شود.
کارشناس محتوا؛ تولید کنندگان محتوای هر تیمی نیز مانند سئوکاران، از عناصر کلیدی تیم هستند.
کارشناس شبکه های اجتماعی و…

دی ان ان